Międzyszkolny konkurs na najbardziej czysty teren będący pod opieką placówki
Rozstrzygnięcie dokonane 13 czerwca 2005r. w siedzibie Regionalnego Centrum Edukacji Ekologicznej w Lubaniu.
Komisja konkursowa w składzie:
- Joanna Czyż - podinspektor Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miasta Lubania,
- Agnieszka Wierzbicka - kierownik Regionalnego Centrum Edukacji Ekologicznej w Lubaniu
- Agnieszka Łoś - specjalista ds. edukacji ekologicznej RCEE w Lubaniu
Komisja stwierdza, co następuje:
- Do konkursu zgłosiło się 7 szkół z terenu miasta Lubania:
- Szkoła Podstawowa nr 1 w Lubaniu
- Szkoła Podstawowa nr 3 w Lubaniu
- Szkoła Podstawowa nr 4 w Lubaniu
- Gimnazjum nr 1 w Lubaniu
- Gimnazjum nr 3 w Lubaniu
- Zespół Szkół Ponadgimazjalnych im.KZL w Lubaniu
- Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Lubaniu
- W okresie od października 2004r. do maja 2005r. zgłoszone tereny zostały zwizytowane przez pracowników RCEE.
- W miesiącu maju 2005r. do siedziby RCEE zostały dostarczone sprawozdania z wykonanych prac przez następujące placówki:
- Szkoła Podstawowa nr 3 w Lubaniu,
- Szkoła Podstawowa nr 4 w Lubaniu,
- Gimnazjum nr1 im St. Wyspiańskiego w Lubaniu,
- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ,
- Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im KZL w Lubaniu.
- W miesiącu czerwcu 2004r. komisja w wyżej wymienionym składzie dokonała ponownej wizytacji, biorąc pod uwagę informacje zawarte w sprawozdaniach.
- Komisja stwierdza, że uczestniczące w konkursie szkoły wykazały starania o większą estetykę terenów będących pod ich opieką.
Postanowiła też nagrodzić wszystkie szkoły, które spełniły warunki regulaminowe, (porządkowały teren i dostarczyły sprawozdania).
- Szczególnie wyróżnione zostały placówki, które działały na bardzo trudnym terenie, w miejscach chętnie odwiedzanych przez osoby niedostosowane społecznie.
I miejsce - Szkoła Podstawowa nr 4 w Lubaniu
II miejsce - Szkoła Podstawowa nr 3 w Lubaniu
III miejsce - Gimnazjum nr 1 im St. Wyspiańskiego w Lubaniu
Pozostałe szkoły, opiekując się wybranymi przez siebie terenami również przyczyniły się do poprawy i stanu estetycznego.
Wobec powyższego Wszystkie placówki otrzymują sprzęt ogrodniczy do wykorzystania na swoich terenach przy szkolnych